-->

Ποιο είναι το ιδανικό ταίρι του Διδύμου;


Ο Δίδυμος φτιάχνει ένα παζλ με κομμάτια από όλα τα ζώδια που του αρέσουν, για να φτιάξει τον/την τέλειο/α σύντροφο!

Θα ήθελα να έχει το μπρίο και το θάρρος του Κριού! Μου αρέσει η τόλμη του και το πως δεν κολλάει πουθενά! Άσε που τον βρίσκω και σέξι και πανέξυπνο!

Κι ο γείτονας μου ο Καρκίνος έχει ωραία και θετικά χαρακτηριστικά! Και ποιος δεν θα ήθελε να τον αγαπάει κάποιος τρυφερά και πιστά, όπως ένας Καρκίνος ξέρει μόνο; Ε;

Λατρεύω την χειμαρρώδη, αισιόδοξη αύρα του Λέοντα, τον οποίο βρίσκω έξω καρδιά και μου ανεβάζει θετικά τους ρυθμούς μου!

ADTECH.config.placements[5933561] = { params: { alias: «», key:»», target: «_blank» } };

Δεν θα έλεγα ‘’όχι’’ σε λίγη από την λάμψη και την καλή καρδιά του Ζυγού! Θα μου άρεσε να τα πήγαινα τόσο καλά με κάποιον, όσο τα πηγαίνω με τον Ζυγό που λατρεύω!

Αν και δεν το περιμένετε, λίγη από την αισιοδοξία του Τοξότη και πολλή από την σοφία και την πνευματική του ωριμότητα, θα ήθελα να είχε οπωσδήποτε ο τέλειος σύντροφος όπως τον έχω στο μυαλό μου!

Βέβαια, για τον ίδιο λόγο, θα επέλεγα να είχε και λίγη από την κοσμοθεωρία του πολυαγαπημένου μου Υδροχόου! Θα ήθελα κάποιον που να μπορεί να μιλήσει για όλα τα θέματα χωρίς να κολλάει ο εγκέφαλος του σε κάτι και μόνο.

Διάβασε επίσης

Πώς τον θέλει τον άντρα η γυναίκα Δίδυμος;

Αυτά τα 3 ζώδια είναι τόσο ιδιότροπα που άνετα μπορεί να καταλήξουν μόνα τους



Πηγή

The post Ποιο είναι το ιδανικό ταίρι του Διδύμου; appeared first on Daily-News.GR.



Add Your Comments

Disqus Comments